15 mar 2018

Kosmetyczka

Jak Wam się podoba ta przepiękna tkanina z kolekcji Emily's Artful Days? Przepiękna, prawda?
 Zdjęcia i tak do końca nie oddają uroku tkaniny, na żywo zachwyca! Kupiona wsklepie B-Craft. Tej czarnej już jednak nie ma, ale pozostały jeszcze równie piękne tkaniny z tej samej kolekcji na żółtym tle (tutaj) i chabrowym (tutaj). 
Żółtą zamówiłam na zasłonki do kuchni, jest przepiękna!!! Chabrową zakupiłam na letnią sukienkę i jakieś kosmetyczki. Aktualnie są w promocji po 29zł/mb. Cena bardzo okazyjna. Polecam!!!
*zdjęcia powyższych tkanin zapozyczyłam ze strony sklepu B-Craft.
Wracając do mojej kosmetyczki: 
na zamówienie powstała w rozm. XL tj. ok. 23x20x8cm. Spora, więc wiele pomieści;) 
Pozdrawiam serdecznie:)

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...